" />

O BNG acusa ao PP de utilizar a Covid-19 para deteriorar a calidade da sanidade e do ensino

O Pleno provincial celebrado hoxe puxo de manifesto , segundo o BNG, “a intención do PP de empregar a crise da Covid como pretexto para seguir deteriorando a sanidade e o ensino público”. O posicionamento dos deputados populares ante as mocións debatidas este martes a respecto da situación dos centros de saúde, onde os populares votaron contra dunha moción dos nacionalistas na que se reclamaba ao goberno galego “a reactivación da atención presencial na Atención Primaria, co persoal e as medidas de prevención dos contaxios precisas para garantir unha atención sanitaria digna á poboación” motivou que os nacionalistas fixeran esta acusación.

Apoio ás demandas de transporte público das familias da contorna de Lugo

O BNG tamén impulsou como proposta do goberno provincial unha moción para pedir á Xunta de Galiza que “ofreza ao alumnado de secundaria do rural un servizo de transporte público compatible cos horarios de tarde que se estableceron nalgúns centros educativos por mor da Covid 19”. Xa hai uns días, representantes do BNG mantiveron un encontro con nais e pais do alumnado de Portomarín que acoden a recibir aulas de Bacharelato ou Formación Profesional  á cidade de Lugo, afectados polos cambios organizativos por mor da COVID-19 para apoialos nas súas reivindicacións.

Novas relacionadas

12 respostas

Deixa unha resposta
  1. Avatar
    Toni Fernandez Campo
    Out 01, 2020 - 12:33 AM

    BE-ENE-GE..
    DÍAS CONTADOS

    Reply
  2. Avatar
    Oscar Poy
    Set 30, 2020 - 10:50 AM

    El Bloque es experto en manipular la realidad a beneficio de su agenda política extremista

    No se puede apoyar la petición que han hecho de saltarse las normas y recomendaciones sobre el Covid

    Punto

    Reply
  3. Avatar
    Luis Díaz
    Set 29, 2020 - 11:06 PM

    estos ata que voltemos a beneficencia non pararán, a sanidade pa ricos, os pobres mendigando ser atendidos nun hospital de beneficencia cheo de médicos cátolicos e curas rezando de habitación en habitación

    Reply
    • Avatar
      Oscar Poy
      Set 30, 2020 - 10:49 AM

      Luis Díaz Salga al mundo real y deje las ensoñaciones

      Reply
    • Avatar
      Luis Díaz
      Set 30, 2020 - 11:29 AM

      Oscar Poy buenooooo¡¡ el Sr. Poy . ¿ qué tal se vive de diputadito provincial y concejalito municipal? De maravilla ¿no? Se curra menos que en el matadero de Rábade y se cobra más, a que sí.

      Reply
    • Avatar
      Oscar Poy
      Set 30, 2020 - 01:15 PM

      Luis Díaz Como presumes de ser persona bien informada, debo asumir que mientes pues no desconoces que no cobro sueldo público 😘

      Reply
    • Avatar
      Luis Díaz
      Set 30, 2020 - 03:33 PM

      Oscar Poy a ver, sé que en el ayuntamiento tenía media dedicación exclusiva, tuvo que renunciar a la misma para que otro concejal del PP la tuviera completa y así poder cobrar de lujo su próxima jubilación, es la información que tengo, y esta proviene de El Progreso, diario que ustedes subvencionan todo lo que pueden para que les favorezca mediáticamente, con lo cual, lo que escriben en el mismo, hay que ponerlo en cuarentena. Es Diputado Provincial y no cobra nada? , sorprendido me tiene, pues en el citado diario sale usted de vez en cuando fotografiado con algo relacionado con su cargo, y sí, no es de mi incumbencia, pero si no cobra como Diputado, cómo le permite la empresa privada pagadora esas ausencias?. Bueno… como miembro del PP creo poco en ustedes, pero he de reconocer que es usted de lo menos tramposo y “chafalleiro” que hay en su partido en Lugo. Si no cobra nada como Diputado ni como concejal, le pido disculpas públicamente por presuponer que sí, aunque si su partido lo considerase pertinente, faltaría más, estaría en su derecho, como cualquier otro cargo electo.

      Reply
    • Avatar
      Oscar Poy
      Set 30, 2020 - 03:59 PM

      Luis Díaz ¿Toda esta parrafada para deslizar la mentira de que el PP subvenciona al Progreso?

      Actualícese 😏

      Reply
    • Avatar
      Luis Díaz
      Set 30, 2020 - 04:12 PM

      Oscar Poy manda huevos( que decía el exministro del PP) que niegue que la Xunta de Galicia marca PP no subvenciona a El Progreso, La Voz de Galicia y otros medios de comunicación, es tomarme por idiota, y retirar aquello de que usted no era “chafulleiro” del PP, pues lo acaba de demostrar con parrafada o sin ella. Venga. Cortamos hilo, que le veo venir.

      Reply
    • Avatar
      Oscar Poy
      Set 30, 2020 - 06:09 PM

      Luis Díaz Pues siga engañado 🤷‍♂️

      Reply
  4. Avatar
    Victor Garcia Garcia
    Set 29, 2020 - 09:59 PM

    Nada nuevo cuando llevan una década destrozando la Sanidad. Da igual en Galicia que en el resto del país.: ………………….. https://www.eldiario.es/opinion/zona-critica/sanidad-publica_129_1980842.html

    Reply
    • Avatar
      Oscar Poy
      Out 01, 2020 - 08:39 AM

      Victor Garcia Garcia Mentir es feo: Venga hacia la luz

      Reply

Deixar unha resposta

A súa dirección de email non será publicada. Os campos requeridos están marcados *

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.


Diario de información xeral sobre Lugo e a súa provincia
San Salvador de Muxa 124 27192, Lugo